Hur många älgar har du på din balkong?

Det känns som att hälften jag gör på den här bloggen är att be om ursäkt för att vi har råkat tagit ett uppehåll. Fan, så här skulle det ju inte bli. Hur som helst så ska jag dra klyschan om att vi ska skärpa oss igen. Och nu ska vi verkligen det! Eller hur Y? Ämnen och roligheter varje dag.

Dagen ämne är något jag pratade med en kompís om för inte så längesen. Nämligen kod-ord för att säga hur längesen man hade sex sist.
Man frågar helt enkelt: "Hur många älgar har du på balkongen?"
Var det säg, 5 dagar sen du hade sex sist så har du alltså 5 älgar på balkongen.
Roligast var att jag hade mindre älgar än två av mina kompisar som båda är i varsittt förhållande. Mouahha.

Jag har hur som helst 13 älgar på min balkong. Senast var 28-åringen. grr.

Hur många älgar har du? Är du i ett förhållande eller singel?

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0