Hej igen! Sexytime.

Oj jag ljög visst, sa att vi var back on track så har det gått över en dag och sex timmar sen vi bloggade sist. Jag har lite dåligt med ämne att blogga om, känns som att jag måste skaka av mig känslan av att jag vill gå i ide och istället gå ut och träffa folk.
Jag vill i alla fall ha 28-åringen, han är het och han är definitivt intresserad. Synd bara att han och hans tjej/ex(?) fortfarande inte verkar ha bestämt sig för om dom ska försöka igen eller ge upp.
Mitt mål är att fixa 28-åringen...om så bara för en natt igen. Det gick ju bra sist vill jag mena.

Mina nyårslöfte för i år är att jag ska sluta ha sex utan kondom. Och jag ska sluta vara kräsen och stöta bort killar som visar minsta lilla intresse för något mer än sex. Ska jag våga våga våga bli kär?

Vad är ditt nyårslöfte?
Y? Hur går det med karl din?

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0