Bajs.

Y! Rusty Trumpet = att en kille inte fått till det på ett tag? I dunno!

Det där med snorrens grovhet på mitt ragg. Jag tror ja kom fram till typ 18-20cm kanske, och då är det ju lite svikt i den också, så att ja kunde sluta fingrarna om den liksom om jag klämde åt lite.
Jag känner mig som en stalker, nu har jag fixat hans nummer (på fyllan i lördags iofs, och jag har inte ringt eller messat) och lagt till han på Skype, men jag vågar ändå inte skriva till honom, han var så stiff första gången jag pratade med honom där.
Aaah stalkerfeeling är ju inte det roligaste precis.
Damn att han flyttar om bara någon dag.....fast det är ju ändå då jag ska tänka att det spelar ingen roll om jag skämmer ut mig för han kommer ju andå snart fly landet.

Idioti.

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0