Gulligt ragg.

Imorgon är det helg, vilket betyder helg, och jag längtar!
Ett av mina ragg ska på samma fest som mig, han frågade faktiskt idag om jag skulle dit, och när jag svarade lite tvekande sa han att jag måste. Så det lät ju bra. Tyvärr kommer det hela inte sluta i något pökande. Jag går nämligen och väntar på att min mens ska komma vilken dag som helst. Och att ha one-nightstand när man har mens är inte såå roligt.
Mitt ragg är så gullig, en nice-guy för en gångs skull, i vanliga fall brukar jag falla för killarna som är lite bad-guys. Fast även fast han är en nice-guy så är han jävligt snygg och vältränad! Det här kanske är en bra vändning i mitt liv?
Jag längtar till imorgon.

Vad ska du göra i helgen Y?

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0