Alla <3´s dag!

Jag dissade mitt gulliga ragg som jag skrev om tidigare, men kom ändå hem med tre nya nummer på telefonen. Det har aldrig hänt förut. 
Roligast var dock att jag fick sällskap av en liten 19-åring på väg hem, fast saken var den att jag inte gick hem, utan han följde mig till 28-åringens dörr i tron att det var min kompis jag gick till. Men historien slutar inte där, han fick mitt nummer och vi hånglade på trappan till killen jag skulle ligga med. Sjukt. Han var så söt så jag kunde inte låta bli, men nu fasar jag för att han faktiskt ska höra av sig. Den dagen den sorgen.
De andra två killarna jag fick numret av ringde var och varannan minut efter kl 2, och ville ha med mig på efterfest, jag avstod. Och om jag ska va ärlig så minns jag knappt vem en av dom är.
Och appropå 28-åringen, jag tror att vi har ett outtalat KK-förhållande, jag nöjer mig med det. Han är lite skum på nått vis, inget boy-friend-material direkt.

Idag är det ju alla hjärtans dag förresten. Trist för alla oss singlar men roligt för sin som har en käreste.
Hur ska ni fira? Ska ni fira?

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är on fire !

2009-02-15 @ 21:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0