10 cm svettindränkt hår.

Joo, jag har faktiskt läst den där konstiga kommentaren någonstans. Typ veckorevyn eller nått?

Dagens irritationsobjekt är en tjej i min klass...om jag säger att hon är en feminist så ser ni säkert en typiskt bild framför er, så ser hon ut. Det som är irriterande är inte det faktum att hon är feminist, inte alls, det har jag ingenting emot. Det jag stör mig på är hennes hygien. Hon springer runt i linnen, använder sällan bh....och det värsta! Hon har ca 10cm långt hår under armarna och tvättar typ aldrig håret. Hur fräscht är det då?
Visst ska hon få välja själv om hon vill ansa eller inte....men om hon nu inte vill göra det då, håll då i alla fall busken out of my sight.

X

Kommentarer
Postat av: trace

vad gör det om man inte använder bh?

2009-02-26 @ 00:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0