Två bollar i luften.

Hej gott folk! Diggar att Y har visat sig igen, ja nu ska vi ta tag i det här!
Saknar att skriva av mig om mina sex/kärleksproblem. Angående killen jag skrev om senast så har jag lagt ner honom nu, vi träffades förra veckan och hade sex, det va tråkigt och inge speciellt alls....han va så liten och ganska dålig, och han svettades så jävlusk så jag blev nästan avtänd. Dock lyckades han med bedriften att ge mig en orgasm med sina händer samtidigt som ja red honom, och att jag får orgasm, det händer inte ofta vill jag lova, så där kan han väl få ett pluspoäng!
Jag har en ny kille på gång nu istället.....en polisstudent, grrr, han är ruskigt het, och snäll är han med!

Förutom det så fick jag höra att en tjej jag är bukis med har fått klamydia, så då blev jag livrädd och beställde ett test från Klamydia.se, hade hjärtat i halsgropen de tio dagar det tog att få tillbaka sitt svar. Tack gud för att ja inte va smittad! Fy fan, hur går det med mig och att hålla mig till kondom? Dåligt låter det som....

Okej, det va dagens uppdatering. Kan inte ni läsare ta och skriva om era senaste sexupplevelser?
Puss!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0