Söndagsångest..

Varför ska livet vara så svårt? Jag ,y är dum dum dum för jag vet inte vad jag vill med mitt liv och med allt annat. Orka hangups alltså, i och för sig brukar de bara hålla i några dagar i bästa fall, men r var så söt och snäll.. Jag känner mig hemskt ensam, vill inte träffa e igen, jävla backstabbing elaka bitch. Jag har ett span som jag ska försöka få, det blir mitt nästa mål, men jag måste lägga fram en strategi för att göra det smart, sen är frågan vill jag ha pök en gång eller fler. Orka med att vi ska påverkas så mycket av det motsatta könet alltså. De flesta är idiots, därför blir man så glad bara någon är snäll mot en. Jaja fuck them all, fuck it all, fuck life. /Förvirrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0