Nu kommer det...

Okej ta i beaktning att jag drack en hel del under kvällen. Det bjöds ju på jack daniels och buffalo är inte att leka med. Men en av de franska killarna var hetare än de andra. Visst jag hade en efter mig hela kvällen som sa "your so beautiful" cirka 25 gånger och det fanns en annan som raggade och var jättesocial, men han raggade på allt. Så den här killen var speciell, han var söt och fransmannen jag känner sa att han är en bra kille. Inte för att jag bryr mig om det eftersom one night stands är vardagsmat. Men han var trots allt min reboundguy efter lilla R. Vi kan kalla fransmannen B.

Jag hade spanat in honom och han var inte sån att han tvingade sig på en eller var efter utan jag måste ta första initiativet. Det är bra för då känner jag att jag får det jag vill ha och inte bara tar någon som hänger efter för att det är lätt. Vi stod på balkongen och började kyssas. Jag minns inte så mycket, kanske stoppade han in fingrarna under kjolen och jag kankse tog på hans kuk. Nästa moment jag minns var vi inne på mitt rum och kysstes under täcket, också lite pillipilli. sen frågade han om jag hade kondom (pluspoäng där) och det hade jag såklart. Så jag tog fram en och han satte på den. Han frågade om vi kunde göra det mot mitt skrivbord. Visst sa jag och jag ställde mig och lutade mig framåt mot skrivbordet medan han kom in i mig baifrån. Det var skönt, han hade ganska stor. Jag minns inte om mitt rum var låst eller om någon kom in nån gång under "akten". Eller om grannarna hörde stön.. :) Efteråt låg vi och pratade lite och han sa att det var ett "big moment" för honom för han hade aldrig gjort det på sånt sätt förr. "Vadå är du oerfaren" frågade jag men det var han inte sa han. De kanske inte är lika sexuellt kreativa fransmännen, eller snarare kvinnorna..

Efteråt gick vi ut och fortsatte festa. Sen blev jag lite trött och la mig i B:s kompis säng. B bor inte här men hans kompis gör det. Jag och kompisen har strulat ute en kväll, men hanhar flickvän. Vi bestämde i alla fall att jag skulle sova hos kompisen när de andra hade åkt. Jag gick dock in på mitt rum och somnade. Jag vaknade klockan 10, jag tror att jag fortfarande var full. Jag hade i alla fall fått sms från kompisen att jag kunde komma in, ungefär fem timmar tidigare. Jag skickade sms och frågade om jag kunde komma och det kunde jag. Så då gick jag in  till honom och vi vilade och lite pillipilli men inget mer. Efter det var jag tvungen att gå. Man är ju en upptagen kvinna, eller något.

Men vår pakt fick sig ju ett uppsving x. Förhållanden ska ta slut..

Y

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar:

haha, jag tänkte på den låten måånga ggr i min kamp :) vi tog tillslut en hammare och en mejsel iaf, och hammrade så mycket vi orkade :) kul blogg!

2008-11-13 @ 23:16:58
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0