Vart komma? / Är vi osäkra?

Härligt! Vi har fått två frågor, av vad jag tror är två killar?

En av dom gäller vart vi helst vill att killen ska komma då vi har sex.
Eftersom jag har börjat mitt nya liv då jag ska börja använda kondom så vore det ju väldigt praktiskt om han kom i den. Men om svaret inte ska vara så tråkigt så ska det väl helst vara på något ställe där det inte kladda så jäkla mycket, typ magen, brösten, allt beror väl också på vilken ställning man är i då det "smäller". I blogginlägget "Simmare på ryggen" berättade jag om en kille jag var med som varje gång vi hade sex och han kom, gjorde det på min rygg, och sedan torkade bort det med en handduk.
Jag skulle inte vilja säga att jag föredrar något ställe, men däremot vill jag inte ha satsen i munnen, må så vara att jag är töntig, men I dont like it.
 
Den andra frågan är om vi är osäkra av oss, och därför har svårt för att binda oss. Och i och med det behöver bekräftelse av flera olika killar. Frågan var ställd på ett bra sätt och jag förstår precis vad han menar, även om det är svårt att få ner på några rader utan att verka fördömande.
Hela frågan i helhet hittar ni i inlägget nedan.

Att svara på frågan är svårt, för jag skulle vilja säga att jag inte är osäker, men samtidigt så vet jag inte. Jag har aldrig varit kär eller ens förtjust i någon...det enda jag har känt i mitt 20årig liv är lustar, lustar som jag lätt mättat med tillfälliga ligg.
Visst längtar jag ibland efter någon att tillbringa vardagen med, att gå hand i hand med och pussa på, men samtidigt vill jag inte bli ihop med någon bara för allt. Kanske är det så att jag har för höga krav....men än har ingen man kommit i min väg och varit värdig att bli kallad pojkvän.
Just nu lever jag ett bra liv och tillsvidare lever jag det ensam.

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var går gränsen för "stor" kuk?

Tittar ni i skrevet på killar och försöker avgöra om dom är välhängda när han dom har kläder på sig?

2008-12-11 @ 11:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0