Sönderknullad säng.

Okej, nu har ja kommit på en pinsam sak som hänt i sänghalmen. Det var när jag och en kille jag umgicks lite med hamnade på efterfest hemma hos en kompis till oss. Y och kompisen var i ett rum bredvid medan jag och "min kille" (vi kan kalla honom Musse) hade sex i kompisens rum. Till saken hör att hans säng inte var den mest stabila, och vi var inte direkt lugna. Det lät väldigt mycket om sängen, och tillslut brakade även plankorna som är under sängen, ni vet dom åkte ur sina spår och ramlade ner på golvet med en smäll....en efter en och tillslut låg madrassen på golvet i ett hav av plankor.
Nu kanske ni tror att det pinsamma var att träffa kompisen dagen efter och berätta vad som hänt med sängen, men nee....det blir värre. Mitt i natten/pökandet kom nämligen kompisens mamma in i rummet och halvskriker åt mig och Musse "Kan ni snälla vara tysta!! Jag ska upp och jobba imorgon och är trött på att bli väckt av ert gökande!!".

Det var det. Låter inte så farligt kanske, men då blev jag röd som en tomat i ansiktet och gömde mig under täcket....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0