Sex och musik?

Har ni haft sex till musik någon gång?
Mitt tips är Coldplay - fix you. Särskilt om ni båda kan texten. Killen jag var med i helgen hade Coldplays skiva på i bakrunden och det var jäääävligt sexigt att viska texten tillsammans med läpparna en millimeter ifrån varandra. Som att vi var en scen i en romantisk film. Det här är ett bra minne...Varje gång jag hör låten nu kommer jag komma ihåg den stunden. Trevligt.
Den här låten passar alltså bäst till lugn och lidelsefull "love making" och inte till hårt och brutalt knullande.
Ett annat sexminne jag har som rör musik är inte lika härligt. Vi hade sex till det monotona ljudet från meny-sidan på en film. Ni vet samma trudelutt hela tiden...inte bra.

Har ni några minnen från när ni haft sex till musik? Var det en bra upplevelse?
Tips på bra låtar...och skippa Barry White tack.

X

Kommentarer
Postat av: mr z

Aaliyah, vilken R'n'B som helst egentligen, men jag har märkt att Aaliyah funkar i de flesta läger.

En annan sak: Inte för att jag vill framhäva nån sorts sexuell uthållighet, men det jobbigaste med att ha musik är ju om (när) skivan tar slut och det blir tyst. Vad gör man då? Avbryter och sätter på skivan igen? Alternativet är ju att ha en tillräckligt lång playlist. Men det känns lite väl sleazy, till och med för mig, att ha en speciell knull-playlist.

Inte lätt.

2008-12-23 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0