Ingen Anna Nicole Smith tack.

Fråga: Hur högt och lågt i ålder kan ni gå vid sex?

Jag har svårt för yngre killar...jag tänder helt enkelt inte på lammkött. Skulle det i stundens hetta råka sig så att jag ligger med en kille och sedan får reda på att han är yngre så är det inte hela världen, fast rather not.
Den yngsta jag varit med var bara ett år yngre, och han ljög att han var lika gammal som mig, jävla tönt.
      Hur högt jag kan gå åldersmässigt beror mest på killen, är han snygg, schysst och inte beter sig som en gamling så är det ganska lugnt. Jag tror den äldsta jag varit med har vart 15 år äldre. Det är nog tillräckligt gammalt.
Jag skulle inte kunna tänka mig att blir tillsammans med en 15+år äldre karl dock. Vi skulle leva så olika liv, och han kommer antagligen dö före mig, och vill vi ha barn tillsammans måste vi skynda oss....eller så har han kanske redan en drös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0