Hur känns det?

Hur det känns att få en kuk i sig när man är oskuld lär ju skilja sig rejält från person till person. Så är det ju med allt, alla upplever inte saker likadant, det gör inte ont för alla, men samtidigt gör det rejält ont för vissa.
För mig gjorde det inte speciellt ont, men det var inte heller skönt. Som jag tror att jag skrev tidigare så ville jag mest att det hela skulle vara över...
Som med all sex så spelar det in hur kåt man är, nykter, kär, osv.

Ni får gärna dela med er av era egna upplevelser, hur gick det till när du förlorade oskulden?
Är du fortfarande oskuld? Hur ser du det framför dig när du förlora oskuld, förväntar du dig smärta?

Och som Y sa......skicka in fler bilder! Det hottar ju upp allt.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0