Bortamatch.

Igår var det bortamatchen hemma hos en kille som jag träffade för några helger sen.
Vi har haft kontakt via sms, FB osv, och han är verkligen en gullig kille. Vi var ett gäng hemma hos han men några vinare och det slutade med att alla andra gick hem och jag hamnade i hans säng.
Först var vi både så trötta så det blev bara lite pill och kyssar och mys, men efter ett tag kom lusten och plötsligt var man inte lika trött längre. Tyvärr hade vi druckit en hel del vin under kväll så hans kuk var inte riktigt med först, men efter lite nafsande och lirkande så gick det vägen. Han frågade hur han skulle göra för att ge mig orgasm och jag tror att han blev lite besviken då jag berättade att jag inte brukar få orgasm, men att det är väldigt skönt ändå.
Han är verkligen en schysst kille och om det inte vore för att han ska flytta till en helt annan ort så tror jag att vi hade haft något mer an casual sex på gång. Jävlar.

Jag ska också försöka mig på ett svar till den där frågan om vi ångrar oss dagen efter osv.
Visst finns det gånger man vaknar upp med väääärldens ångest och mest vill sticka huvudet i sanden eller gå upp i atomer. De gångerna är oftast då man varit alltför full och dragit hem, alternativt följt med någon hem som man dagen efter knappt vill ta i med tång. Men allt som oftast ångrar jag mig inte....och det är nog tur.
Jag vet inte om det är svar nog för dig, men så är det i alla fall. Om jag ångrade mig mer skulle nog inte antalet sexpartners ha stigit så högt som det faktiskt gjort.
 
Förövrigt så är jag festsugen...
Vad händer nu i helgen?

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh, tråkigt att han ska flytta. Typisk timing.

2008-12-19 @ 21:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0