Akta dig för eld och djupa vatten.

Jag har hamnat i någon slags svacka. Är deppig, vet inte riktigt vad som kan få mig på bra humör. Min familj och jullov kanske.
Angående det här med att ha haft flera olika sexpartners och sedan slå sig till ro med någon, gifta sig och tillbringa resten av sitt liv med honom. Jag har redan nu lite dåligt samvete mot min blivande man, att jag har varit med så många killar innan honom osv. Jag kommer antagligen aldrig kunna vara ärlig och erkänna hur många jag varit med, jag kommer känna mig tvungen att halvera och halvera mitt antal igen. Fan.
Jag önskar jag kunde se in i framtiden och se att allt blir bra. Att allt löser sig.

Äh, nu vart det lite väl deppigt här va?
Ryck upp dig, snart helg, snart jul, snart nytt år med chans för bättring!

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

bäst du fyller hålet i ditt hjärta med lite fler kukar!

2008-12-16 @ 00:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0