Mulliga framför plankor?

Den här bloggen är ju inte bara en sexblogg, utan också en blogg där jag och Y kan spy galla över folk vi ogillar eller helt enkelt bara berätta om saker som händer i vardagen.

När jag gick på gymnasiet var det en tjej i min klass som var så himla smal, hon såg ut som en pinne, varken kurvor där eller här. Några år senare hade hon äntligen gått upp några kilo, men då såg hon istället ut som de stackars svältande afrikaungarna, ni vet med utbuktande mage och pinnsmal överallt annars.
Hur som haver så träffade jag henne idag, helt ohappa och vi bytte några ord. Till min förvåning har hon gått upp flera kilo, skaffat sig en "stor" mage (tillskillnad mot för vad hon hade förut) och äntligen hade hon något vad som såg ut som två tuttar. Jag blev så himla paff.
Jag kan inte bestämma mig för om hon är snyggare nu än när hon var pinne. Jag menar, hon såg ju förjävlig ut då revbenen stod ut....men hon såg inte särskilt sund ut nu heller. Glåmigt ansikte mm.
Men eftersom jag är en tjej med några extra kilo kan jag inte låta bli att intala mig själv att killar hellre vi ha något att greppa tag i, framför att smeka utstickande ben. Eller hur är det boys?
Någonstans har jag läst att "Killar vill ha smala tjejer som flickvänner och "mulliga" i sänghalmen", kan det stämma?

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du allvarlig? Fan vad sjukt att säga "killar vill ha smala tjejer som flickvänner.." Alla vill inte samma sak, och jag tror inte de bryr sig särskilt mycket. De blir kära som alla andra.

2009-02-25 @ 09:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0