X´s drömkille.

Eftersom ni var så himla dåliga på att ställa frågor så tänkte jag ställa en till mig själv, och smtidigt be Y att svara på den också.
Frågan lyder: Hur ser din drömkille ut? Både utseendemässigt och rent personligt.
   Min drömkille är lång, mörkhårig och lagomt muskulös. Håret ska vara kort och om ögonen är blå eller gröna är det ett plus i kanten. Han ska även ha ett visst modeintresse, alltså ingen slashhas, men inte heller någon stram brat, fy fan för dom. Förövrigt kan jag erkänna att jag i onyktert tillstånd tänder på killar med rakat huvud. Så ni flintisar har också en chans!
Personligt så ska han få mig att skratta, vara snäll, social och gärna gilla att festa. Att killen vet vad han vill är också viktigt och att vi kommer överens med varandras kompisar.
Och som grädde på måste ska han gilla sex och vara grym på det! Förvånar mig lite att jag inte skrivit det tidigare, det är ju ett viktigt inslag....knulla.

Så Y, nu är det din tur att svara på fråga.
Hur ser/är din drömkille ut?

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0