Y:s comeback!

Tjaaa! Long time no see liksom. Jag orkar blogga igen. Och, det där med killen som jag är tveksam att ni minns (men låtsas som att ni gör det eftersom jag inte orkar repetera) blev ingenting. Det var mitt val. Kort sagt kan jag väl säga att januari månad varit S:s månad. Det är en kille jag träffat som är så jävla snygg!!! Och han och jag har sovit mycket tillsammans och så, men aldrig legat på riktigt. Bara en liten avrunkning en gång och såna saker. Han är dock komplicerad så jag har blockerat mina romantiska känslor och spelar med nu i en svag förhoppning om att kunna få honom.. Och om inte det går, kunna krossa honom!

Jag har rekordmånga älgar på min balkong nu, ca 40 dagar!!! Jag minns inte när jag senast gick utan sex så länge, illa bara det. Men igår fick jag ett fint litet erbjudande av en kille i mitt hus som mer eller mindre gick ut på att jag bara kan komma och knacka på hans dörr om jag vill ha sex. Inte illa, han ser inte så illa ut heller så jag ska väl testa nån gång. Jag kan ju alltid använda honom för att göra S svartsjuk :) heheheeeeee!

Och tack för komplimangen att vi har sexiga rumpor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0