Sexintresserad sadist.

Anonym: Ligget var 28-åringen som jag berättat om tidigare. Fast jag borde kanske byta namn på han till "Durachell kaninen" istället. Alltså jag ljuger inte när jag säger att vi säkert pökar 20-25 ggr på den tiden jag är där från typ 3 på natten till 12 på morgonen dagen efter.

Jag undrar förresten varför jag alltid dras till killar som är upptagna. Typ som att jag har ett sadistiskt behov av att förstöra för andra människor. Jag vill ha min kompis kompis som är här på besök....och han är upptagen.
Det är ju inte så att direkt när jag får höra att en kille har tjej direkt börjar ragga på honom, men om jag typ får minsta lilla signal på intresse så måste jag typ utforska hur långt han är villig att gå.
Ofta har det faktiskt lett till sex, och dagen efter känner jag inget behov mer. Jag har fått som jag vill....typ.
 Konstigt va? Jag kanske har någon slags störning.

Hörrni läsare, berätta nått roligt sexminne! Jag är nnyfiken.

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men dina tjejkompisar litar på dig trots detta?

2009-02-20 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0