Y:s dag

Fan, fan och åter fan, vad har jag gjort? Jag tror jag har försatt mig i en situation som kommer skada mig, jag var på en träff med r, och det var underbart, tyckte i alla fall jag, vädret var varmt och solen gassade på. Av diverse anledningar finns det dock ingen chans att det blir något mer med r ändå så jag får lida som vanligt. Det är så konstigt att man strävar efter att finna den perfekta trots att man är lycklig singel och när man finner denna person är det omöjligt att få den. Y funderar på att ta en liten paus från festlivet och bara gömma sig under täcket. Kyssar, smek, bus. Underbart men det varar aldrig mer än en natt. Jag är bäst på att krångla till saker för mig själv.


Jag gillar kyssar på svanken..


Kommentarer
Postat av: ATTLIGGA

jag tycker ju inte att hon är het. Knulldocka. Vore kul att ligga med. jag har träffat henne några gånger och skulle aldrig vilja mer med henne än det.

2008-10-20 @ 02:40:40
URL: http://attligga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0