Värsta sexminnet

Hmm svååårt. Jag kan väl säga att i allmänhet är det väldigt jobbigt när killen är så full att han inte ens kan få upp den.. Också försöker han ändå och det känns som om nån försöker trycka in en kork i en flaska som du sa X.
 
Men det absolut värsta var när jag raggade upp sonen till en man jag känner bara för att jag hade sett honom på bilder och tyckte att han var söt på dom. Jag träffade honom i verkligheten en utekväll när jag var askalas och det slutade med att vi åkte hem tillsammans. Han hade riktigt liiten. Alla killar jag har legat med har varit av normalstorlek, men han hade mage. Usch, känslan av den där magen när den guppade. Det  var så pinsamt, också verkade han totalt oerfaren. Tänk om jag tog hans oskuld liksom? Det var i alla fall väldigt dåligt, jag sa något i stil med "Du är nog för full" också sov vi istället. Såklart blev han typ kär i mig efter det, vilket jag åtgärdade genom att dansa med och kyssa en massa andra killar när jag såg honom på krogen.. Jag vet att det inte var så snällt men jag brydde mig inte. Vi blev i alla fall vänner sen igen och är det fortfarande.


Ett annat litet minne var när jag skulle hem från krogen och en kille tjatade så enormt på mig att få komma med. Jag ville bara hem och sova och han var ful, så jag sa att han inte fick följa med. Men han var så jävla efterhängsen så det slutade med att han kom med i alla fall. Sen minns jag inget mer. Bara att han sa att "Jag är inte så van" eller något. Jag somnade efter det. På morgonen när vi vaknade frågade jag om vi hade haft sex. Nääää, vi var lite för trötta sa han. Senare samma dag hittade jag ett tomt kondompapper under min kudde. Jag har inget minne av någon kondom, och kondomen var borta. Så frågan är, hade han sex med mig när jag sov?

Okej det var det bästa jag kunde komma med. X, vad var ditt värsta sexminne?

Och appropå det förra inlägget, sant! Man kan ju liksom inte sitta och skriva sexblogg helt öppet på skolan. I alla fall inte om tanken med bloggen är total ärlighet och därmed anonymitet..

/Y the shy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0