Snorren.

Jag tar mig också friheten att svara på det här med stor kuk och hur jag upplever det. För det första har nog bara två av killarna jag varit med haft en riktigt stor kuk, och en av dom tog min oskuld. Tro nu inte att det va första chocken som gjorde att jag trodde den va sååå himla stor, ne jag har varit med fler killar och sedan han igen och den är faktiskt huge.
Förövrigt så håller jag med om att snorren heller får vara lång och smal än kort och tjock....fast hur kräsen får man egentligen vara, huvudsaken är väl att den står när den ska? Maha.
Utav de jag varit med kan jag bara komma på en som däremot hade riktigt liten. Den va kort och tjock, och det hela kändes som när man försöker stoppa tillbaka korken i en vinflaska.
Bökigt krångligt och inte alls roligt.

Stora snoppar är roligt. Men det funkar ju minst lika bra med en "normalstor". No worries...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0