real life.

Vet ni vad! Jag gillar det här med att någon "anonym" har kommenterat att våra så kallade "historier" låter overkliga. Det borde ju bara betyda att våra liv är otroligt intressanta? Att det händer mycket eller att vi får mycket att hända. Våra liv är som en saga, en bergochdalbana med upp och nedgångar. Det gillar jag.

Nu ska jag snart träffa R igen, fast nu har jag bestämt mig för att det är som vänner. Och så fort jag bestämde mig för det så kändes allt lite bättre.
Idag har jag inte haft någon ångest, fy satan va skönt det är. Förra söndagen villa jag mest bara dööö..

X


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det jag kände var lite orealistiskt, var att du:

1. Har sex minst en gång i veckan (med olika killar)

2. Träffade en helt okänd killen i trappen och började prata med honom, och helt plötsligt kom en till...

2008-10-26 @ 23:13:39
URL: http://welovenerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0