Polispolispotatisgriiis?


Asså hörrni. Jag vet att det här inte riktigt har med sex att göra. Men jag tycker fortfarande det är lite lustigt, så låt mig ifrågasätta.
Hur kommer det sig att polisen kan till exempel brotta ner en tjuv rätt ner på asfalten, slå han/hon med batongen, men sedan när brottslingen ska stiga in i polisbilen är polisen väääldigt fokuserat på att han/hon inte ska slå huvudet i biltaket.
- Såja, så böjar du på huvudet så du inte slår pannan i kanten.
- Du har ju redan brottat ner mig så axeln är ut led?!
- jaja men akta huvudet!

Hmm...weird.
Lovar, det blir sexigare när jag kommer hem.

X

Kommentarer
Postat av: Klumpesnusk

Jag har en bättre märklighet.



När de ger giftinjektion för dödsstraffet i USA så rengör de området med alkohol innan de sticker in spruta.



Varför? Vad fyller det för syfte???

2008-10-23 @ 17:12:34
URL: http://www.klumpesnusk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0