Kille eller KK?

Jävla fitthelvetesdatorsjävlaskit.
Har jag suttit och skrivit värsta inlägget om hur jävla bra det är att vara singel och få knulla runt bäst man vill. Så pajjar internet så allt försvinner. Blir man nå less eller.
Har varken tid eller ork nu att sätta mig och om allt, så ni får blankt nöja er med att jag återkommer senare med mitt inlägg om det ljuva livet som singel.
Tillsvidare tycker i alla fall jag att man lika gott kan klara sig med en Knullkompis. Ingen har hittills bevisat mig motsatsen. Eller vad tycker ni? Kille före KK? 

Förresten!
Är det något ni väldigt gärna vill att vi berättar om, som tex; Har vi haft/ hur är analsex? Hur vi förlorade oskulden? Värsta sexminnet? 
Har ni en fråga så är det bara att ställa den någonstans i kommentatorfälten så ska vi försöka svara på dom så snart som möjligt.

X

Kommentarer
Postat av: olfa

har ni haft analsex?

2008-11-21 @ 22:35:48
URL: http://olfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0