Jag känner mig stolt!

Ja så är det. Vill ni veta varför? Inte för att ni har något val, jag berättar i alla fall. Jag har varit superproduktiv hela dagen. Först skolan, sen nonstopshopping, efter det kollade jag upp lite saker på datorn. Sen städade jag= torkade alla ytor utom golven, städade badrummet, pantade 4 kassar tomburkar, plockade undan alla kläder filtar och liknande, jag diskade och slände trasiga saker. Imorrn återstår dammsugning och torkning av golven, tvättning, och dekorering.. Jag slår vad om att ni är sååå intresserade av att höra hur duktig jag var, or not!

Nu ligger jag med en coca cola och ska titta på film..  För övrigt är skulle det vara lite hett med en ryss eller  något i sängen. Tänk er det stränga språket och en kille som ger befallningar... Finska dissar jag med dock. Vad är det med det språket egentligen? yxi kaxe kolme nelje vise kose seisemen kadeksan udeksen.. haha antagligen totalt felstavat. Nån finne som kan hjälpa mig räkna till tio?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0