Hey hoe.

Anonym.
Okej, saken är att den här bloggen har bara funnits i två veckor....dessa två veckor har jag haft "turen" att stöta på två killar som faktiskt fick hänga med hem. Innan första killen jag berättade för er om hade jag haft ett sexuppehåll på flera veckor. Men det har ni tyvärr inte fått ta del av...men det är verkligen inte en ny kille varje vecka.
Om det hade varit en ny kille varje vecka....ja ni förstår, då hade det inte längre varit ca25 killar jag varit med. Då hade det varit betydligt fler.

Och som svar på punkt 2. Tidpunkten då jag träffade de där killarna i trappan igår var ungefär en halvtimme efter att krogen stängt. Det är med andra ord inte speciellt underligt att folk går fram och tillbaka där för att ta sig hem?

X

Kommentarer
Postat av: anna b

Kom igen, ni kan uppdatera bättre! Om inte förlorar ni mig som läsare..

2008-10-27 @ 15:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0