Fucking nooo!

Okej. Tur för dig Y att mitt värsta och det knull jag skäms mest för är precis samma.
Det va på en fest ute i ödemarken, så jag blev tvungen att sova över där. I alla fall så var jag brakfull och villa helst av allt bara gå och lägga mig själv vart som helst. Men värden till festen sa att "X sover i det rummet med W". Jag kände direkt på mig att det var något jag skulle ångra. Direkt när jag kom in i rummet med den tjocka, rödhåriga W och såg den lilla madrassen så förstod jag vad som skulle hända. När jag är full är jag inte precis svår att övertala när det gäller sex.
Han började i alla fall prata om hur fin jag var, blablabla och det hela slutade med att vi hade sex. I alla fall typ. Det är W som är den lilla snoppen som var som att få tillbaka en kork i en flaska.
Behöver jag säga att det var helt meningslöst?
Dagen efter när vi vaknade skämdes jag som en hund och smet snabbt från platsen. Så några dagar senare frågade en kompis till mig om jag och W hade haft sex. Jag blåljög och sa att nejdå det hade vi minsann inte.
Då sa hon "Va konstigt då för S hade öppnat dörren och bara sett en rumpa som guppade upp och ner..."
Ååååh pinsamt.
Skulle jag kunna ta tillbaka ett "knull" så skulle det var det. Fy fan.

Sen finns det såklart många knull som varit ruskigt dåliga. Men det här var i en klass för sig själv.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0