Ett litet minne...

De flesta killar är ju knäppa och gör störda saker. Det bästa som finns är kallblodig hämnd. En utekväll var en kille som jag hade något på gång med helt crazy och började ragga på en annan tjej (mycket fulare än mig såklart) som han sen gick in i ett rum med. Fuck tänkte jag, det gäller att hålla masken och vara kall nu. Samtidigt satt hans otroligt heta kompis vid baren och pratade mycket med mig. Även han såg när killen gick iväg med tjejen, men eftersom jag inte visade något pratade han på som vanligt. Sen började han prata om kyssar och ville tydligen kyssa mig, väldigt lägligt kom "min" kille upp inte så långt senare och såg på mig med en blick som ville visa att han inte behöver mig och sen försökte han kyssa mig för att se hur pass sur jag var, men jag kysste tillbaks. Fan vad sur tjejen blev, haha. Men sen när jag hade kysst honom gick jag tillbaka till hans allra bästa vän och vi började kyssas, sen gick vi iväg på toan och hade sex.

Att jag senare blev bombad med sms som lydde "hora" ser jag bara som ett lyckande :D
Hmm undra om jag ska ligga med nån av R:s kompisar bara för att jävlas? Om jag inte får ur honom ur mina tankar måste jag ju göra något åt det.. Vad tycks?

/Y

Kommentarer
Postat av: ellen

hahha, fan va bra! AH, önskar att jag hade gjort så

2008-10-23 @ 13:42:15
URL: http://ellfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0