Ärlighet

Ja, varför säger vi inte vilka vi är? Varför kommenterar du som frågade som anonym? Själva grejen med det här är att våga säga precis vad man känner och vad man gör. Om vi säger vilka vi är begränsar vi automatiskt vad vi berättar eftersom vi alla är tilldelade "roller" i vardagen. I min vanliga blogg säger jag långt ifrån allt jag menar och är eftersom jag då blir dömd och det motsäger min roll.. Sen är det väl lite spännande att inte veta vem som skriver? Bilder kommer säkert, men inte på oss. Ingen tvingar dig att läsa bloggen heller vet du :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, men de som inte skriver privata saker, de lägger ju upp bilder så man får se vilka det är. Och det är därför man vill veta mer. Men som jag sa allt ni säger kan lika gärna vara påhittat

2008-10-19 @ 10:38:41
URL: http://zakc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0