Va fan hände igår.

Fan i hela jävla helvete vad jag var full igår. Och fy fan va halt det var. det enda jag kommer ihåg är att några okända hjälpte mig hem, och att jag var arg på dom för att de gjorde det. Jag har skärsår på händerna, knäna och på höfterna, så ja antar att det va befogat att dom hjälpte mig. Hur lyckas man bli så full och fortfarande ha plånboken full av pengar.
Vad hände igår egentligen?
Jag är typ fortfarande full. 
      
Har fått en fråga från Anonym som undra vilket det säkraste sättet att få hem en kille på. Jag skulle vilja säga att det säkraste sättet är typ att viska i hans öra eller säga rakt ut "ska vi gå hem till mig och knulla..." , Det är inte många killar som tackar nej till det. Eler så kan man ju alltid pilla lite på olika trevliga ställen och med det visa vad man vill senare. Jag har lite svårt för att spela svårflörtad....
Nu måste jag nyktra till och ta en dusch. Ikväll blir det fest igen. Tredagars har inte skadat...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså? men om dom säger nej känns det jävligt pinsamt.. eller?

2008-11-22 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0