Förlora oskulden + KK.

Jag lever jag lever.
Nu ska ni få erat sexskvallerbehov mättat. Först tänkte jag berätta om min första gång, och sen om min KK.

Min första gång var inte särskilt bra, fast vems är egentligen?
Jag var 17år och jag var full, visste inte vad som komma skulle, och när det väl hände så gjort det ontontont, jag viljade mest att det skulle vara över. Det ska även sägas att han som tog min oskuld har den största kuken jag någonsin sett/varit med. Efteråt tyckte jag det var mest....typ pinsamt. Dagen efter försökte jag gömma blodfläckarna genom att lägga täcket över. Usch. Han kysser uselt.
Det ska även tilläggas att jag inte berättade för honom ätt jag var oskuld....inte fören dagen efter. Då tyckte han att vi skulle göra det igen...och att det skulle bli bättre, och att vi skulle vara nyktra. Jag gick inte med på det....inte då. När jag träffade honom igen för ungefär ett år sedan så gjorde vi det igen, då gjorde jag det mest för att visa honom att jag hade haft sex med fler killar efter honom. Det var bra, fast han hade fortfarande inte blivit en bättre kyssare...
MIn första tanke efter jag hade haft sex första gången var typ "onej, nu kommer jag inte var oskuld på bröllopsnatten...." haha sjuk tanke va.

Okej, så till min KK.
Jag var ut och söp igår, pratade med R och vi kom fram till att vi ska va bra kompisar istället. Låter bra.
Självklart blev jag full som ett svin och på vägen hem träffade jag en kille, vi började kyssas och han frågade om vi skulle gå hem till honom. Saken är att jag hade säkert gjort det om den inte vore för en grej.... I alla fall så sa jag att vi kan göra det på söndag istället, och att vi kan bli KK´s, det gick han med på, så på söndag har jag sex inplanerat...om jag vill.
Problemet är att jag knappt kommer ihåg hur han ser ut. Han kanske är skitful, då är det ju inte så roligt. Jag får se om kåtheten slår till, isf kanske vi träffas på söndag.
Han skickade i alla fall ett skumt mess på natten, typ "Jag är så kåt, jag vill tillfredställa dig nu! Jag längtar tills på söndag...blahblah" jag skrev tillbaka "Du får nöja dig med att runka....enjoy!"
Vi får se....skulle vilja se hur han ser ut först.
Oj, en massa att läsa, hoppas ni orkade ta er igenom.
Puss
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0