Tjaaaa!

"Men som sagt tidigare så spelar det ingen roll om du har en jättesnorre om du inte vet hur du ska använda den" Jag gillar det citatet för det stämmer verkligen. Det är svårt att utgå från mått utan lättare att se den personligen. Men om du är en kille som skrev kommentaren och undrar om du har liten eller stor kan du väl skicka bild på den till [email protected] så kan vi bedöma ;) Igår var ju jag ut och det var jättekul. Såklart fick jag ragg. Jag sov där men imorse när jag vaknade insåg jag att jag hade slocknat direkt med alla kläder på så det blev inget sex. Haha så gör jag ofta. Killen tar med mig hem och tror att han ska få ligga- sen somnar jag bara. :D Sen tänkte jag berätta att jag alltid är överenergisk dagen efter fest, konstigt nog. Så idag flängde jag runt stan som en tok. I alla fall skulle jag köpa en sak så jag var tvungen att åka buss, från plats a till plats b. När vi hade åkt i fem minuter stannade busschauffören helt plötsligt bussen och började gå runt i gången och titta. Efter ett tag frågade hon om någon sitter och trycker in stoppknappen av misstag för plingan trycktes in hela tiden. Jag tittar ner på mitt ben och ser att det är jag som lutar benet mot den. Bussen var fullsatt så det var så pinsamt när jag erkände och bad om ursäkt. När jag gick på bussen frågade jag busschauffören var jag skulle gå av om jag skulle till ett visst ställe. Så helt plötsligt stannade hon bussen vid en station och sa högt att jag skulle av där. Alla på bussen måste ha trott att jag var helt förståndshandikappad. Jag skrattade för mig själv när jag gick av. Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0