no more KK.

Jooo, tråkiga/deppiga söndagar har nog lite med singellivet att göra, fast i och för sig, vad vet jag som aldrig haft en karl.

Hur som helst så kom KKn igår. Vi tittade på film och myste, sen blev det sex, det va inge bra. Han ska definitivt inte förbli min KK. Han va svettig och kuken var en såndär jobbig som inte blir tillräckligt hård. Det va jobbigt. Vi körde även en ställning där jag låg ihoptryckt som en köttbulle, så idag har jag träningsvärk i magen och i låren.
      Jag tyckte lite synd om honom pga kuken så några minuter efter vi var färdiga så började jag smeka honom. Alltså seriöst, jag har aldrig sett en kille njuta så mycket! Jag trodde han skulle börja gråta. Han frustade, höll mig hårt och stönade. Jag började nästan skratta åt han.
Han kan få bli min reservplan utifall det skulle behövas någon gång, men mer var han inte god till.

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0