Jag diggar inte SATC

Jooo, aooropå en kommentar i förra inlägget gällande Sex and the city. Ja jag tycker den filmen är så jäkla dålig. Förutsägbar och helt värdelös, däremot kan jag tycka att vissa avsnitt av serien är bra. Men filmen var skit.
      Men nu ska det inte bara klagas här, jag har ett tips istället! Ni måste se den amerikanske serien "hot shots"!! Den är typ som SATC fast det är killar istället, massa sex, tjuvknep och bra story.
En av killarna är så jäkla het, han vill jag käka upp. Den serien är skitbra! Se den.

X

Kommentarer
Postat av: JIM

Haha, nej det är hemskt med snö, ska flytta till usa så jag slipper snö! :D

2008-11-14 @ 13:08:09
URL: http://pinkpoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

sänds den på tv nu?

2008-11-14 @ 15:31:03
Postat av: X

nee...den gick på bio förr. Och har kommit ut på dvd nu :)

2008-11-14 @ 15:56:28
URL: http://confessionistas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0