19cm

Ny fråga från Anonym: "om kuken är 19 cm lång och 15 cm i omkrets, skulle ni säga att det är litet eller stort?.."
      Jag antar att du menar i eregerat tillstånd?
Jag skulle nog klassa kuken som stor,eller i alla fall över medel. Detta är baserat på att medelstorleken på en eregerad kuk är 15cm. Men det är svårt att säga vad jag tycker just 19cm är stort eller inte efter som jag själv inte har varit med om någon kuk-mätning och har svårt för att sätta siffror på hur stort eller lite något är.
Jag vet heller inte om den exakta storleken på kuken på några av mina tidigare knull så jag kan tyvärr inte jämföra med dom. Kanske kan ha det som uppdrag! Att fråga nästa kille ja ligger med hur lång den är...
      Men som sagt tidigare så spelar det ingen roll om du har en jättesnorre om du inte vet hur du ska använda den. Några av det jag varit med har haft stor kuk vilket har gett mig höga förväntningar, sen så visade det sig att de hade så lite koll på vad de skulle göra att storleken verkligen inte gjorde någon skillnad.

Kolla in det här: http://www.expressen.se/1.299900

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0