Gärna rakat.

Jag tänkte också försöka mig på ett svar till kommentarerna vi fått.
Först angående den att vi inte står för vad vi gör, eftersom vi håller på att förklara det hela tiden. Du får tro vad du vill mister, men jag står för det jag gör, även fast jag inte basunerar ut till allt och alla att jag har pippat med över 30 olika personer.

Och till frågan vad som är bäst, rakat eller buske? Jag föredrar lätt rakat, för som Y tidigare sa så är det aldrig trevligt med hår i munnen, du vill inte ha det när du äter...inte heller när du har sex.
Jag har nog alltid haft lite problem med hår, fort bort under armarna, benen och musen. Överdrivet håriga karlar är inte heller my cup of tea, som det så fint heter...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0