Konstigt/Pinsamt.

Det konstigaste jag gjort i sängen. Hmm, saken är den att gränsen för vad som är konstigt alltid skjuts på och ändras. Vad som var konstigt i början då jag var en newbie i sängen är kanske inte lika konstigt nu. Det jag minns att jag tyckte var konstigt förut, var då en kille jag tillbringade natten hos frågade om han fick använda en vibrator på mig. Det är inte lika konstigt nu längre, mest för att jag själv har en nu, och har använt den på tillfälliga killar här. 
Jag kan inte komma på något riktigt konstigt än, men självklart är det så att vissa kanske tycker det är konstigt att tex ha trekant, så det kan väl räknas som konstigt då. Jag ska tänka på saken!
       Något Pinsamt då?....hmm, jag vill inte att det ska verka som att jag inte gör något pinsamt men jag kommer inte på något pinsamt heller, i alla fall inte just nu. Däremot kan jag tycka det är pinsamt om killen inte får stånd, eller liksom slaknar även fast han är jättekåt, då skämms jag lite för han, för det blir liksom så konstig stämming....vad ska vi nu göra....typ.

Jag ska fundera, så återkommer ja sen!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0