Gårdagens fetingfylla

Vi kan kalla det snedfylla, och det är jobbigt. Jag var vääääldigt vågad klädd kan jag tala om, väldigt! Haha det var roligt för jag såg att alla killars blickar var på mig hela tiden, and I like it.. Ett pök blev det också, han hade väldigt stor kuk, så det var ju bra. Han var duktig också och kom inte så fort. Vi körde utan kondom så jag är tacksam över att han sprutade utanför.. Jag är uppe i 27 killar nu helt ärligt, varken mer eller mindre, det känns som att jag borde lugna ner mig lite. Vet någon hur många pök som är genomsnitt för tjejer under en livstid? Isåfall, tell me!
Nä nu ska jag snart trycka pizza :)

Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

för dom som är oskuld, hur känns det att ha en kuk i sig?

2008-12-06 @ 15:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0